+Follow | Dashboard
Koora & Sandee
Kata Saya

Saya kata SELAMAT DATANG ke BELOG SAYA.
Before anything else please follow these rules :
No ripping, spamming, and any type of childish acts.
Respect is a must okey dear
thanx for stop here.

CheckIThisOut

Story About Links


LetShout!


History



HottestBlog
all about me | Badsoul | tentang hati:) | Masquarade | sofia said | monalisa ismail:) | Sherita Shita Saia | Fara Bella |

videokeman mp3
Moves Like Jagger Featuring Christina Aguilera – Maroon 5 Song Lyrics
Hati Tak Tenteram ):
Saturday, February 26, 2011 | 1:12 PM | 5 cattish
  Hari ni aku nak cerita pasal aku. *mmg lah pasal aku tak kan nak cerita pasal orang lain pulak kan. hahah. cerita dy mcm ni, hari ni aku mcm 'ter'prasan sumthing yg membuad kn hati aku jd gundah gulana. haha. ayat ta bole bla. aku tatau nape hari ny jd ta tentu arah agak huru hara skit la. sbb aku rase mcm ad orang da ta suke nak kawan dgn aku lagi. *aku agak jea. aku takut gile bile orang da ta nak kawan dgn aku lagi. sebak lah pulak cerita pasal ny agak tersentap la. hahah. tp serius lah klau bole jgn lah orang ta suke kawan dgn aku. nanti hidup rase ta bermakna mcm selalu. hee. klau aku da syg orang tu then ttbe dy ta suke aku, aku rase sedih gile. ta nak lah benda mcm ni berulang ulang.
  
     oke lah babe ta moh cerita panjang panjang nanti aku nangis dkt sini da susah kn. hahah. 

  p/s untuk diri sendiri: jangan mudah berprasangka yg ta baik.
  FYI: ily, imy, iny more and more. ♥


Older Post | Newer Post