+Follow | Dashboard
Koora & Sandee
Kata Saya

Saya kata SELAMAT DATANG ke BELOG SAYA.
Before anything else please follow these rules :
No ripping, spamming, and any type of childish acts.
Respect is a must okey dear
thanx for stop here.

CheckIThisOut

Story About Links


LetShout!


History



HottestBlog
all about me | Badsoul | tentang hati:) | Masquarade | sofia said | monalisa ismail:) | Sherita Shita Saia | Fara Bella |

videokeman mp3
Moves Like Jagger Featuring Christina Aguilera – Maroon 5 Song Lyrics
Senyum Senyum
Thursday, May 19, 2011 | 10:12 PM | 0 cattish
woi perempuan:x: eala kau, ta kan aku pulak:119: BODOH:q: hakhakhak:face42:. kau pahal nak senyum senyum:s: ko pk aku ta nampak ke:s: aku ta buta mcm kau, nak tau sbb ape:s:nk tau ta:s: sbb kau senyum senyum depan aku lah NGOK :x: aku ta suka lah sakit mata aku:x: kalau senyum ko tade makna aku ta heran lah senyum lah kau sampai nampak gigi putih kau tu:x::14:tp ny ad makna yang penuh tersirat GILA:x: haha. sengal lah kau perempuan. aku mlas nk ckp bnyk banyak dgn kau, nt ta masal masal ko ckp dgn mak kau lah, akak kau lah, abg kau lah, adik kau lah, nenek kau lah, haha dan sewaktu dengan nya:119:
mood aku da lah tade bile tngok kau lg HAMPEH :18: bosan tau ta. kau busuk hati sangat pahal. biar lah aku nak buad ape. nt menyemak nk sotset sotset dgn kawan kau tu. cerita banyak banyak pasal kau aku jd pusing tau ta:face53:. kau tu da lah bawah aku, so sedar sedar lah sikit

p/s: cerita ini adalah benar tapi telah diolah sedikit agar menjadi tdk benar. hee. pape jealah. jnji korang baca:67:


Older Post | Newer Post