+Follow | Dashboard
Koora & Sandee
Kata Saya

Saya kata SELAMAT DATANG ke BELOG SAYA.
Before anything else please follow these rules :
No ripping, spamming, and any type of childish acts.
Respect is a must okey dear
thanx for stop here.

CheckIThisOut

Story About Links


LetShout!


History



HottestBlog
all about me | Badsoul | tentang hati:) | Masquarade | sofia said | monalisa ismail:) | Sherita Shita Saia | Fara Bella |

videokeman mp3
Moves Like Jagger Featuring Christina Aguilera – Maroon 5 Song Lyrics
FUCKING HELL KELISA!
Thursday, September 15, 2011 | 12:11 AM | 1 cattish
OMG! that the first word i had say and the second word is SIAL lah tuiiih! kn da mencarut ny. wlaupun da lmbat post but API KEMARAHAN ny still MEMBARA tau tak! huhhhh, k tau nape aku marah sangat ny, eala sbab ad satu kereta KELISA colour GREY ny mcm BODOHH! ta pepasal nak follow kitorang apa pasal huh? first aku tengah show show jenjalan ttbe ad kereta horn horn dekat belakang dlm keadaan dekat ea! k aku terus pecut then ad satu jaln ny da kene BLOCk so patah balik, ingat da selamat lah kan, rupa rupa nya KELISA BODOHH ny da buat UTURN dulu da siap nak follow kitorang myb dy tau jln tu kene BLOCK. peh tak nak cuak pulak kn, gila ahh, nsib baik ta bertembung dengan kereta dekat simpang tu. yg tak bole bla dy sanggup UTURN balik tu, da sah sah lah dy nak keluar taman tu, BODOH punya org, then nak horn horn nak suruh satu taman dengor ke?? apa MOTIF KAU ha SETAN? kalau aku nk kata KAU POLICE aku rasa KAU da potong jln aku then KAU betul betul STOP depan aku, ny tak, KAU nk follow ktorang mcm org GILA baru keluar HOSPITAL BAHAGIA kn! or KAU nak GAME kitorang, then dlm kereta tu korang bole lah gelak kn ktorang. puas hati lah KAU kn dpt takutkn org? perasaan aku bengang+cuak+takut+geram+rasa nak maki hamun, semua bergabung MELETUP! agak nya dy tade perasaan ekk nak buat org mcm tu. aku rasa mcm nak hentak hentak jea kereta KAU bia calar balar. baru bertemu buku dan ruas, so FAIR. babe aku tau KAU naik kereta aku naik moto cabuk jea KAU tak payahlah nak kejor aku smpai mcm tu sekali. buat nya tebarai moto aku tu aku bole meroyan aku dekat situ jugak. geram nye, SIAL lah tuiihh! @%$#!!!

p/s: kepada yang m'punyai kereta KELISA GREY jgn terasa sekiranya ANDA tidak ada kene mengena dalam story ny k! and kepada ANDA yang berkenaan YOU WATCH OUT DUDE!!! U'RE F**KING H*LL @$%#!!!


Older Post | Newer Post