+Follow | Dashboard
Koora & Sandee
Kata Saya

Saya kata SELAMAT DATANG ke BELOG SAYA.
Before anything else please follow these rules :
No ripping, spamming, and any type of childish acts.
Respect is a must okey dear
thanx for stop here.

CheckIThisOut

Story About Links


LetShout!


History



HottestBlog
all about me | Badsoul | tentang hati:) | Masquarade | sofia said | monalisa ismail:) | Sherita Shita Saia | Fara Bella |

videokeman mp3
Moves Like Jagger Featuring Christina Aguilera – Maroon 5 Song Lyrics
unknown title
Wednesday, September 21, 2011 | 12:18 AM | 0 cattish

k skrang da pukul 12:35 a.m n aku ta tido tido lagi esok da lah nak sek kene bangun pagi. act aku nak meluah kan perasaan *cehwah*, but malas lah coz mata da ngantuk. hee. baik ta payah post ekk klau mcm tu. tp dulik pulak aku. haha. sbab tanak menghampa kn korang aku story morry skit lah, td aku ad follow buddyz aku ni, diaorang buad blog ta nk follow aku ya! mara ni! haha. nak tunggu korang follow entah bile so aku follow lah sbab da jmp blog korang. jenuh jugak nak mencari nye. tp tape demi my buddyz, hee. korang jgn lupa follow aku sudah and say thnk to me coz da menambahkan pengikut korang. hahah. aku tatau ape da aku melalut ni tp aku harap pembaca pembaca semua pahm ape aku nk sampaikan. aku storry skit jea lah, mata da terasa berat jea nih. okey lah bye bye, see ya soon. nite peeps, stalker, bloggers and so on.


Older Post | Newer Post