+Follow | Dashboard
Koora & Sandee
Kata Saya

Saya kata SELAMAT DATANG ke BELOG SAYA.
Before anything else please follow these rules :
No ripping, spamming, and any type of childish acts.
Respect is a must okey dear
thanx for stop here.

CheckIThisOut

Story About Links


LetShout!


History



HottestBlog
all about me | Badsoul | tentang hati:) | Masquarade | sofia said | monalisa ismail:) | Sherita Shita Saia | Fara Bella |

videokeman mp3
Moves Like Jagger Featuring Christina Aguilera – Maroon 5 Song Lyrics
Hello
Sunday, January 15, 2012 | 4:26 PM | 0 cattish

hai readers. dah lama rasanya kita tak update kan? rindu tak dengan kita? hahah. tak masal jea ekk. sekarang nak update pun rasa dah tak reti. ehehe. act kita rindu dekat korang. korang tak percaya? tak percaya sudah. now nak story sikit bila dah naik form 5 ny, since dah form 5 kan aku dah mula busy, cehwah. konon lah busy. balik sek pun sekarang dah 2.30. gila tak nak lama pulak kan dengan tuition lagi and homework also. so sebagai SPM candidate kita kenalah sacrifice untuk dpt result yg meletop. betul tak? rasa tak percaya jea dah form 5 sekarang, rasa baru semalam masuk tadika. hahah. aku dah ada target aku for SPM, tp tak nak citelah dekat sini. malulah. hehe. aku tak pandai macam korang. so target biasaII jea. tu jealah aku cite, okey. bye. see ya.





Older Post